ISO 9001:2008

Unul dintre principalele scopuri ale procesului de implementare este acela de a descoperi, prin intermediul analizelor de management, elementele care aduc valoare companiei şi eliminarea acelor elemente ce constituie non valori pentru managementul din compania dumneavoastră. Dacă nu înţelegem pe deplin procesele din companie nu vom putea face niciodată tranziţia de la “business as usual” la “world-class organization”.

Familia de standarde ISO 9000 a fost elaborată pentru a ajuta organizaţiile de orice mărime să implementeze şi să conducă eficace sisteme de management ale calităţii.

ISO 9001:2008 stabileşte cerinţele pentru sistemul de management al unei organizaţii care doreşte să demonstreze abilitatea de a furniza constant un produs/serviciu conform cerinţelor clienţilor şi cerinţelor legale şi care vizează creşterea satisfacţiei clienţilor prin aplicarea efectivă a sistemului, inclusiv a îmbunătăţirii continue a sistemului.

ISO 9001 este o unealtă flexibilă a managementului cu ajutorul căreia companiile îşi îmbunătăţesc considerabil operaţiunile zilnice şi calitatea managementului companiei. Există o multitudine de motive care pot determina o companie să implementeze un sistem de management al calităţii dar cele mai importante sunt:

  • Supravieţuirea organizaţiei într-o piaţă concurenţială extrem de dură
  • Dorinţa de a construi o organizaţie mult mai puternică pe piaţă
  • Dorinţa organizaţiei de a concura cu succes pe o piaţă mult mai largă
  • Dorinţa organizaţiei de a câştiga credibilitate din partea clienţilor
  • Dorinţa partenerilor de afaceri de a relaţiona cu compania dumneavoastră pe baza unui sistem de management al calităţii în conformitate cu ISO 9001

Beneficiile implementării unui astfel de sistem sunt:

  • Îndeplinirea politicii şi a obiectivelor companiei
  • Câştigarea încrederii clienţilor
  • Creşterea satisfacţiei clienţilor
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţei generale
  • Adaptarea activă şi sistematică la modificările condiţiilor pieţei
  • Satisfacţia angajaţilor
  • Transparenţa şi eficienţa proceselor interne ale organizaţiei
  • Evitarea erorilor în locul corectării lor
  • Economie de timp şi bani

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>