De ce ISO 9001?

Unul din principalele scopuri ale procesului de implementare este acela de a descoperi, prin intermediul analizelor de management, elementele care aduc valoare companiei si eliminarea acelor elemente ce constituie non valori pentru managementul din compania dumneavoastra. Daca nu intelegem pe deplin procesele din companie nu vom putea face niciodata tranzitia de la “business as usual” la “world-class organizationa”.
ISO 9001 este o unealta flexibila a managementului cu ajutorul careia companiile isi imbunatatesc considerabil operatiunile zilnice si calitatea managementului companiei.

Exista o multitudine de motive care pot determina o companie sa implementeze un sistem de management al calitatii dar cele mai importante sunt:

  • Supravietuirea organizatiei intr-o piata concurentiala extrem de dura
  • Dorinta de a construi o organizatie mult mai puternica pe piata
  • Dorinta organizatiei de a concura cu succes pe o piata mult mai larga
  • Dorinta organizatiei de a castiga credibilitate din partea clientilor
  • Dorinta partenerilor de afaceri de a relationa cu compania dumneavoastra pe baza unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>